Waluty:
Polska
ubranka dla dzieci

Dostawa towaru

Dostawa i zwroty
Zasady zwrotu pieniędzy

Po przybyciu do naszego magazynu wszyscy wrócili przedmioty są sprawdzane. Jeśli przesyłka zostanie zwrócona bez otwierania w ciągu 30 dni od daty dostawy, zwrócimy koszt towaru minus oryginalnej opłaty przewozowej i rzeczywistych powrotnych wysyłek opłat.

Wszystkie zamówione przedmioty są odpowiednie przedmioty wybrać tutaj. Obiecujemy wam odpowiedni pakiet zamówień. Więc jeśli powrocie właściwej pozycji do refundacji: wszystkie zwrócone przedmioty podlegają 15% opłaty zarybiania. Wysyłki i obchodzić się opłaty nie podlegają zwrotowi.

Ogłoszenie:

Rzeczywisty koszt wysyłki są znacznie droższe niż kwota obciążamy. tj (EXP: EMS ceny: 20 $ nie jest prawdziwy wysyłka expence). Więc jeśli powrocie elementy, należy podjąć cały koszt dostawy. Możesz zobaczyć nasze dokumenty przewozowe dla prawdziwego i dokładny koszt wysyłki. Lub odwiedź te strony szacowania towarowego.

EMS: http://ems.com.cn/serviceguide/zifeichaxun/e_zi_fei_cha_xun.html
DHL: http://dct.dhl.com/input.jsp?langId=en
Nie pokrywamy koszt wysyłki zwrotów lub wymiany pakietu odpowiedniej kolejności, będzie odpowiedzialny za koszty wysyłki i obsługi. Dodatkowo zaleca się, aby dodać śledzenie i ubezpieczenia dla własnego bezpieczeństwa, ponieważ nie możemy być odpowiedzialne za utratę przesyłek.

Jeśli pozycja została otwarta lub wykazuje oznaki zużycia może być przedmiotem częściowego zwrotu i / lub opłat obu oryginalnych wysyłek opłat i powrotu. Produkty zwrócone więcej niż 30 dni po porodzie, mogą kwalifikować się wyłącznie do refundacji w wysokości do 80 proc.

Można oczekiwać, aby otrzymać zwrot pieniędzy w ciągu czterech tygodni od wysłaniem pakietu z powrotem do nas. W wielu przypadkach można otrzymać zwrot wcześniej, ale szacujemy, cztery tygodnie z powodu czasu potrzebnego na powrót wodny (do 14 dni), inspekcji produktów w naszym zakładzie powraca (do 5 dni roboczych), a przetwarzanie z banku lub karty kredytowej (do 5 dni roboczych). Poinformujemy Cię poprzez e-mail ze szczegółami Ci pieniądze, a my wydać refundacji w formie płatności stosowanego aby dokonać zakupu.

Policy Exchange

Jeśli otrzymałeś uszkodzony element i trzeba go wymienić na tej samej pozycji, wystarczy skontaktować się z nami, aby poprosić o wymianę. Jeśli chcesz wymienić element na inną, należy zwrócić oryginalny element do nas (będzie zwracana oryginalną cenę zakupu po otrzymaniu przedmiotu) i umieścić kolejne zamówienie dla elementu, który chcesz zakupić. Nie trzeba czekać na nas, aby otrzymać oryginalny element przed wprowadzeniem nowego porządku.

Należy pamiętać, że potrzeba nam 3 do 5 dni roboczych przetwarzać powroty po ich przybyciu na naszym Centrum wraca.

Anulowanie zamówienia

Jeśli chcesz anulować zamówienie, prosimy o poinformowanie nas przez e-mail natychmiast, ale zgodnie z naszymi zasadami trzeba zapłacić 5% opłat za płatności refundacyjnego wręczać opłaty. Jednakże, jeśli zamówienie zostało wysłane, nie możemy anulować zamówienie dla Ciebie. Nadzieję, że rozumiesz. Jeśli wysłaliśmy zamówienia, nie możemy zaakceptować anulowanie. I nadal chcesz zrezygnować, trzeba zapłacić nasz stracić. Więc proszę nie wahaj się skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta jeśli masz jakieś pojęcie o kolejności, będą one zajmują się cierpliwie pytania i dokładają wszelkich starań, aby zaspokoić popyt. Dzięki!